Страницы

понедельник, 9 сентября 2013 г.

Homework for 10.09.13

 Your homework for 10.09.13

Form 2:
вивчити слова привітання 

Фраза
Вимова
Переклад
Good morning
[гуд морнін]
Доброго ранку
Good afternoon
[гуд афтернун]
Доброго дня
Good evening
[гуд івнін]
Добрий вечір
Good night
[гуд найт]
На добраніч
Good bye
[гуд бай]
До побачення

Form 4: 
Ex. 2 p.8 ( to learn new words/вивчити нові слова)

Фраза
Вимова
Переклад
Man
[мЕн]
Чоловік
Men
[мен]
Чоловіки
Woman
[вумен]
Жінка
Women
[вімін]
Жінки
Child
[чайлд]
Дитина
Children
[чілдрен]
Діти
Form 5: 
Ex.6 p.10 ( write a story about your friend using the questions of the Ex.6 p. 10 / напишіть розповідь про свого друга, використовуючи питання впр. 6 с.10)
Мовне кліше:
I have got a friend/ У мене є друг.
His/Her name is.../ Його/Її ім'я...
My friend is kind/clever/helpful/ Мій друг - добрий/розумний/охочий допомогти.
His/Her hobby is.../ Його/Її хобі...
We play togethre./Ми граємо разом. 

Form 7: 
Ex.6 p. 9 ( make a diary with your future plans/виготовити власний щоденник з планами на майбутній рік) Prepare for the grammar test/ підготуватися до тесту з граматики.    

Form 9:
Write a short composition "My summer rest"/написати міні твір "Мій літній відпочинок".
Example/Зразок:
En: My name is Jane. I am 14. I am the ninth  form pupil. Let me tell you about my summer holidays. This summer was wonderful. The weather was very nice. I went to the river with my friends. We swam and lay in the sun. We also play volleyball. I liked my summer holidays very much.
Uk: Мене звати Джейн. Мені 14 років. Я учениця 9 класу. Дозвольте розказати про мій літній відпочинок. Це літо було чудове. Погода була дуже гарною. Я разом з друзями ходила до річки. Ми купалися та загоряли. Ми також грали у волейбол. Мені дуже сподобалися мої літні канікули.
Good luck;) 

Комментариев нет:

Отправить комментарий